7 стадій виготовлення зовнішньої реклами
Ефективний спосіб популяризації будь-якого бізнесу охоплює зовнішню рекламу, маркетинг соціальних мереж та багато іншого. Вивіски, дахові конструкції, лайтбокси, стели, транспорт з фірмовими наліпками, різнокольорові вітрини – допомагають створити потрібний образ компанії, залучити нових клієнтів, розповісти про важливі події в житті громади та інше.
Етапи створення ефективної реклами
Процес виготовлення зовнішньої реклами складається з 7 етапів. Кожен з них в однаковій мірі впливає на якість кінцевого результату. Щоб створити зовнішню рекламу необхідно враховувати такі етапи:
-
створення та затвердження технічного завдання – обговорюються всі ключові моменти, визначаються розміри, місце розташування, технологія виконання та інше;
-
погоджений макет представляють місцевій владі для отримання дозволів на розміщення;
-
підготовка макетів до виготовлення;
-
безпосереднє виробництво з урахуванням всіх правок;
-
збір та комплектація виробу;
-
перевірка та тестування, після котрих вирід потрібно упакувати;
-
транспортування.
Виготовлена таким чином зовнішня реклама протягом довгого часу буде захоплювати увагу клієнтів та прохожих. Ергономічний дизайн чудово впишеться в інфраструктуру міста і позитивно вплине на сприйняття архітектури.
Секрети привабливої реклами
Зробити яскраву зовнішню рекламу може будь-який дизайнер. Але варто мати на увазі, що яскравість не завжди гарантує успіх. Додатково необхідно враховувати:
-
інформаційне навантаження – позитивне посилання сприймається краще, ніж реалістичний чи негативний;
-
кольорова гамма – варто віддати перевагу фірмовій або світлій палітрі, темна – досить часто пригнічує;
-
настрій – зображення сцен насилля негативно відіб’ється на увазі клієнтів, такий варіант можна використовувати лише для соціальної реклами.
Досить часто позитивно сприймається використання в зовнішній рекламі зображень або цитат лідерів думки. Але таку персону необхідно обирати досить уважно, оскільки іноді можна досягти зворотного результату. Так краще відмовитись від співпраці з політиками, але попрацювати з артистами, блогерами чи спортсменами.
Виготовлення зовнішньої реклами варто довіряти типографії з відомим ім’ям та суттєвим досвідом в цій області. Багато користувачів відмічають позитивне співробітництво з компанією Univest Advertising Production.