7 стадій виготовлення зовнішньої реклами

Ефективний спосіб популяризації будь-якого бізнесу охоплює зовнішню рекламу, маркетинг соціальних мереж та багато іншого. Вивіски, дахові конструкції, лайтбокси, стели, транспорт з фірмовими наліпками, різнокольорові вітрини – допомагають створити потрібний образ компанії, залучити нових клієнтів, розповісти про важливі події в житті громади та інше.

Етапи створення ефективної реклами

Процес виготовлення зовнішньої реклами складається з 7 етапів. Кожен з них в однаковій мірі впливає на якість кінцевого результату. Щоб створити зовнішню рекламу необхідно враховувати такі етапи:

  • створення та затвердження технічного завдання – обговорюються всі ключові моменти, визначаються розміри, місце розташування, технологія виконання та інше;

  • погоджений макет представляють місцевій владі для отримання дозволів на розміщення;

  • підготовка макетів до виготовлення;

  • безпосереднє виробництво з урахуванням всіх правок;

  • збір та комплектація виробу;

  • перевірка та тестування, після котрих вирід потрібно упакувати;

  • транспортування.

Виготовлена таким чином зовнішня реклама протягом довгого часу буде захоплювати увагу клієнтів та прохожих. Ергономічний дизайн чудово впишеться в інфраструктуру міста і позитивно вплине на сприйняття архітектури.

Секрети привабливої реклами

Зробити яскраву зовнішню рекламу може будь-який дизайнер. Але варто мати на увазі, що яскравість не завжди гарантує успіх. Додатково необхідно враховувати:

  • інформаційне навантаження – позитивне посилання сприймається краще, ніж реалістичний чи негативний;

  • кольорова гамма – варто віддати перевагу фірмовій або світлій палітрі, темна – досить часто пригнічує;

  • настрій – зображення сцен насилля негативно відіб’ється на увазі клієнтів, такий варіант можна використовувати лише для соціальної реклами.

Досить часто позитивно сприймається використання в зовнішній рекламі зображень або цитат лідерів думки. Але таку персону необхідно обирати досить уважно, оскільки іноді можна досягти зворотного результату. Так краще відмовитись від співпраці з політиками, але попрацювати з артистами, блогерами чи спортсменами.

Виготовлення зовнішньої реклами варто довіряти типографії з відомим ім’ям та суттєвим досвідом в цій області. Багато користувачів відмічають позитивне співробітництво з компанією Univest Advertising Production.